Haanniiee  ♥

Alla inlägg den 25 februari 2014

Av Hannah .... - 25 februari 2014 21:58

Heej! Det var ett tag sedan eftersom skolan och allt har börjat...

Som ni märker så kommer jag aldrig kunna driva en blogg fullt ut eftersom jag inte har tid och ork till det. Statistiken har gått ner jätte mycket :(

Jaja.. Är väldigt trött, det har varit en ovanligt lång dag även om jag slutade 12. Dagen har gått otroligt långsamt och nu är jag glad att få bädda ner mig i sängen och sova.


Vi hade biologi prov idag och jag hoppas att det gick bra. Det kändes bra i alla fall :)

På fredag har vi fysik prov.. men i övrigt har vi faktiskt inga läxor förutom lite engelska glosor som man inte behöver anstränga sig särskilt mycket till för att lära sig.

Nepp, men som sagt så ska jag sova nu. Så godnatt! :)


XOXO


//Hannah<3

Presentation ☻


Hejsan! Jag är en tjej på 13 år som lever livet som det kommer. Här kommer jag blogga om allt och ingenting.
Enjoy :D

Fråga mig ♥

1 besvarad fråga

Kalender♫

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014
>>>

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ✿

Kategorier ☮

Arkiv ❊

RSS ๑

Besöksstatistik ♥♥

Mus ;D

Pumping Purple Heart

Ovido - Quiz & Flashcards