Haanniiee  ♥

Direktlänk till inlägg 12 februari 2014

Hiss & Diss

Av Hannah .... - 12 februari 2014 15:48

Heeej! Jag ska hissa och dissa två saker. Så ja..



Vi börjar med hissen:


 


Jag hissar denna borsten för att den är helt otrolig! Den reder ut tovorna i håret jätte enkelt utan att det gör särskilt ont. Jag har haft väldigt mycket problem med mitt hår och haft fruktansvärda tovor. Men sedan jag köpte den borsten så har jag aldrig haft stora tovor. Jag använder inte den här borsten som en vanlig borste för mitt hår blir väldigt statiskt eftersom att borsten är plast. Jag använder bara borsten när jag har trasligt hår. Den här borsten kostade 150 kronor, men jag köpte min innan julafton och jag tror priset har höjts ganska mycket. Men det är helt klart värt pengarna. Så den här rekommenderar jag till dig som ofta har mycket knutar i ditt hår (:




 


Jag hade lite svårt att hitta något att dissa. Dom här lip smacker har ju varit väldigt populära ett tag. Eller ja...dom var det iaf. Men alltså jag förstår inte hur folk kan köpa sånt här? För det första så blir läpparna utorkade så otroligt mycket. För det andra luktar det lik.



Jag kommer lägga ut en till hiss & diss i veckan. Men vi hörs!


XOXO

//hannah




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah .... - 25 februari 2014 21:58

Heej! Det var ett tag sedan eftersom skolan och allt har börjat... Som ni märker så kommer jag aldrig kunna driva en blogg fullt ut eftersom jag inte har tid och ork till det. Statistiken har gått ner jätte mycket :( Jaja.. Är väldigt trött, det ...

Av Hannah .... - 19 februari 2014 21:30


Har in tänkt på att alla åldrar bär denna scarfen från burberry?     Alltså verkligen alla olika åldrar bär denna scarfen. Allt från barn till gammlingar. Jag tycker själv inte att det är den snyggaste, men samtidigt så ser det snyggt ut på an...

Av Hannah .... - 19 februari 2014 21:20


Är det bara jag som älskar den här kudden på något sätt?     (dålig kvalité, vet...) Den ser så ''god'' ut? Tycker inte ni det? Det liknar typ en karamell. Jag skulle gärna vilja ha den här kudden alltså haha :D   XOXO //hannah <3...

Av Hannah .... - 19 februari 2014 21:11

Jag vet att jag inte bloggat sedan helgen :( De är inte det att jag inte vet vad jag ska blogga om...utan jag har helt enkelt för mycket att göra, och glömmer bort bloggen. Jag har inga mer läxor denna vecka, men jag har två prov nästa vecka som ja...

Av Hannah .... - 15 februari 2014 16:51


Tjenare! Jag har ju gjort en sommar outfit och en vår outfit, så här kommer en vinter outfit :) Jag hade lite svårt med att hitta snygga vinter kläder, så detta var vad jag hitta... Jag har inte så mycket att skriva om dom förutom att kläderna ser...

Presentation ☻


Hejsan! Jag är en tjej på 13 år som lever livet som det kommer. Här kommer jag blogga om allt och ingenting.
Enjoy :D

Fråga mig ♥

1 besvarad fråga

Kalender♫

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014
>>>

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ✿

Kategorier ☮

Arkiv ❊

RSS ๑

Besöksstatistik ♥♥

Mus ;D

Pumping Purple Heart

Ovido - Quiz & Flashcards