Haanniiee  ♥

Alla inlägg den 19 februari 2014

Av Hannah .... - 19 februari 2014 21:30

Har in tänkt på att alla åldrar bär denna scarfen från burberry?


 

Alltså verkligen alla olika åldrar bär denna scarfen. Allt från barn till gammlingar. Jag tycker själv inte att det är den snyggaste, men samtidigt så ser det snyggt ut på andra men...jag vet inte.. har inte testat den själv. Alltså den är ju väldigt tantig och det är ju mest ''äldre'' som bär den. Nej, jag tror inte jag skulle köpa den scarfen för 3,050 kr..haha tyvörr :D


XOXO


//hannah

Av Hannah .... - 19 februari 2014 21:20

Är det bara jag som älskar den här kudden på något sätt?


 

(dålig kvalité, vet...)

Den ser så ''god'' ut? Tycker inte ni det? Det liknar typ en karamell.

Jag skulle gärna vilja ha den här kudden alltså haha :D


XOXO

//hannah <3

Av Hannah .... - 19 februari 2014 21:11

Jag vet att jag inte bloggat sedan helgen :(

De är inte det att jag inte vet vad jag ska blogga om...utan jag har helt enkelt för mycket att göra, och glömmer bort bloggen. Jag har inga mer läxor denna vecka, men jag har två prov nästa vecka som jag måste plugga till.


XOXO


//hannah

Presentation ☻


Hejsan! Jag är en tjej på 13 år som lever livet som det kommer. Här kommer jag blogga om allt och ingenting.
Enjoy :D

Fråga mig ♥

1 besvarad fråga

Kalender♫

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014
>>>

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ✿

Kategorier ☮

Arkiv ❊

RSS ๑

Besöksstatistik ♥♥

Mus ;D

Pumping Purple Heart

Ovido - Quiz & Flashcards